۳ پاسخ

خیلی سخته من بااینکه قبلش استامینفون داده بودم هم تب کرد و تا چند روز بیقراری و گریه میکرد
امپولش هم دوتا خوراکی و سه تا هم به پاهاش زدن😣

هیچی
پسر من فقط چند ساعت اول درد داشت ولی تا روز سوم تب داشت بیشتر تب اذیتش کرد بچم خیلی بیحال بود تا حالا اینطوری ندیده بودمش🥺

واسه منم نزدیکه کار خاصی نمیخواد انجام بدی بعدش یکم سخته واسه منم نزدیکه

سوال های مرتبط

مامان علی و هانا مامان علی و هانا ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۶ ماهگی