خیلییی راحت و سبکه
نه بابا اصلا سخت نیست
به من دوستام میگفتن ۴ماهگی سخته خیلیم
راحت بود فقدر این که ۴ماهگی برای
دخترم ۳تا واکسن زدن
همون بقیه ۲ ماهگی میزنن چون تو بهداشت گفتن دوبار میزنیم این واکسن ببینیم واکنش تو دوماهی چطوره وتو ۴ ماهگی چه عکس العملی دارن
نه عزیزم اصلا نگران نباش من دوروزه زدم واسه پسرم استرس نداشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.