خانوما واکسن ۴ماهگی سخته؟

۴ پاسخ

خیلییی راحت و سبکه

نه بابا اصلا سخت نیست
به من دوستام میگفتن ۴ماهگی سخته خیلیم
راحت بود فقدر این که ۴ماهگی برای
دخترم ۳تا واکسن زدن

همون بقیه ۲ ماهگی میزنن چون تو بهداشت گفتن دوبار میزنیم این واکسن ببینیم واکنش تو دوماهی چطوره وتو ۴ ماهگی چه عکس العملی دارن

نه عزیزم اصلا نگران نباش من دوروزه زدم واسه پسرم استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان علی و هانا مامان علی و هانا ۱۱ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی