واکسن ۴ماهگی سخته؟

۸ پاسخ

از دوماهگی خیلی بهتره

نه عزیزم خیلی سبک تر ازدوماهگی

خیلی خوبه

بره من که افتضاح بود

نه اصلا

اره سنگینه

نه سختی تر نیست ولی خب پسر من خوابش بهم خورد روزا خیلی نمیخابه

اره از دوماهگی سخت‌تر بود واسه دخترم . تب کرد .اعتصاب شیر کرد. رفلاکسش بدتر شد.
دوماهگی اصلا هیچکدوم اینا نبود

سوال های مرتبط

مامان 🍋امیرعلی مامان 🍋امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان علی و هانا مامان علی و هانا ۱۱ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی
مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱۶ ماهگی