واکسن ۴ماهگی سخته ؟؟🤕🤕

۷ پاسخ

متوسط بود برا من ددماهگی اصلا تب نکرد ولی ۴ماهگی یکم تب داش

مم امروز زدم ۱ ساعت بکوب گریه کرد الانم بی حاله ولی فعلن تب نکرده

برای من دو ماهگی خیلی اذیت کرد ولی چهارماهگی خیلی بهتر بود

نه اصلا بستگی داره

واسه من ک نه
دوماهگی اگه آسون گدشته باشه واست نی نیتون اینم فرقی بااون نداره

منکه پدرم در اومد

برای من نبود

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان 🍋امیرعلی مامان 🍋امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان رایان🪽🩵🫀🫧 مامان رایان🪽🩵🫀🫧 ۱۷ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان علی و هانا مامان علی و هانا ۱۱ ماهگی
مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱۶ ماهگی