متوسط بود برا من ددماهگی اصلا تب نکرد ولی ۴ماهگی یکم تب داش
مم امروز زدم ۱ ساعت بکوب گریه کرد الانم بی حاله ولی فعلن تب نکرده
برای من دو ماهگی خیلی اذیت کرد ولی چهارماهگی خیلی بهتر بود
نه اصلا بستگی داره
واسه من ک نه
دوماهگی اگه آسون گدشته باشه واست نی نیتون اینم فرقی بااون نداره
منکه پدرم در اومد
برای من نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.