سلام خانما واکسن ۴ماهگی سخته؟🥲

۲ پاسخ

برای بچه من که خیلی خوب بود

من دیروز زدم براش، تا الان ک راحت بود، البته بچه با بچه هم فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان 🍋امیرعلی مامان 🍋امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان علی و هانا مامان علی و هانا ۱۱ ماهگی