سلام خانما واکسن ۴ماهگی چطوره سخته چندتاس؟

۵ پاسخ

۳تا تزریقی دوتا خوراکی😭

منم فردا میخام ببرم دخترمو واکسنشو بزنه😢😢

نه راحته البته پناه تب کرد شب اول جوری که بچم ناله میکرد لرز هم داشت بهش هر 3و نیم ساعت پاراکید میدادم فرداش بهتر شد
3 تا تزریقی یک خوراکی دو تا به پای چپ تزریق میکنن یکی به راست

سلام اصلا بچم نفهمید

اونموقع ما سه تا زدیم
ولی بعدش گفتم ادغام شده ، شده دوتا ، خیلی بد بود دوتا ب ی پا زدن 🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی