۲ پاسخ

ولا من دو روزه زدم مدام بی حال و تب داشت با اینکه هرساعت تبشو چک میکنم ب نظرم خیلی بد بودن

نه خیلی راحته
۳ تا تزریقیه، ۲ تا خوراکی
بعضی جاها ۳ تا تزریقی رو ادغام کردن ۲ تاس

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی