۵ پاسخ

سه تا تزریقی، دو تا خوراکی
برا پسر من نسبت به دو ماهگی خیلی سخت تر بود

فک کنم چهار تاس یکی خوراکی سه تا تزریقی

سه تا امپوله

واسه پسر من ۴ماهگی خوب بود خدا رو شکر، تب نکرد، از صبح قبل واکسن استا دادم و تا دو روز بعدشم میدادم هر ۶ساعت

منم دوستدارم بدونم

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی