۵ پاسخ

دخترم دیروز زد ۲تا یه پاش یدونه هم اون یکی پا دوتا هم خوراکی
بدترین روز دخترم بود توخوابم گریه میکرد حالش حیلی بدشد از شدت گریه هق هق میکردپاشو انگاری آتل بندی کرده بودیم اصلا تکون نمیداد بزور که میخوابوندم تو خواب تکون میداد با گریه بیدار میشد 🤦‍♀️😭😭😭😭ولی خداروشکر امروز بهتره پاشو تکون میده

میگن دوتا تو یه پا یکی تو یه پای دیگه دو تا هم قطره خوراکی

۲تا پا ۲تاقطره

اره مثل دوماهگی دوتا پا رو میزنن

سلام اره دوتاست خیلی بد بود دختر من ک خیلی اذیت شد پریروز زدم دیر زدم گفتن امپولش کم شده

سوال های مرتبط