۹ پاسخ

تکرار ۲ ماهگیه

۳تا تزریقی تو پا و دوتا خوراکی
دخترم ۴ماهگی خیلی بیشتر اذیت شد
شیرنمیخوره و رفلاکسش تشدید شد

بهتراز دوماهگیه

ای وای😕😕

واکسن ۲ماهگی چجوری یه خیلی اذیت میشه؟ فردا باید بزنه

مردم و زندە شدم سە روزە زدم 😢😢چقدر عذاب کشیدم دو شبو نخوابیدم تبش 39میرفت نمیومد پایین دوماهگی اینطوری نبود اصلا

امروز اهورا واکسن چهارماهگی شو زد خداروشکر حالش خوبه خیلی اذیت نشده تالان بهش دوتا خوراکی دادن و دوتا تزریقی

من میثم خیلی اذیت شد تب کرد بچم

۳تا به پا

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم ۱۷ ماهگی