سلام خانما واکسن ۴ماهگی خیلی سخته

۵ پاسخ

نه عزیزم منم خیلی میترسیدم ولی چیزی نبود که فکر میکردم

بچه به بچه فرق داره همه میگفتن به من دوماهگی خیلی سخته ولی دختر من اصلا اذیت نشد قنداقش میکردم و استامینوفن میدادم خیلی راحت گذشت

اولش گریه میکنه بعد اروم میشه
از شبش تا یکی دو روز پای چپش خیلی درد میکنه ،یهو دست میزنن رو پاشون و گریه زیاد 🤦🏻‍♀️

واسه پسر من سخت بود تب میکرد

من شنبه باید برم بزنه براش

سوال های مرتبط

مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی