خانما واکسن دوماهگی سخته یا ۴ماهگی

۲ پاسخ

دو ماهگی ک سخت نبود دیگه نمیدونم تا فردا پس فردا ک برم بزنم براش ببینم چطوره

دوماهگی ،چهار راحت بود

سوال های مرتبط

مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱۶ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی