خانما واکسن ۴ماهگی سخته؟؟؟خیلی استرسشو دارم

۲ پاسخ

قربونت ممنون

نه عزیزم خیلی هم راحت بود فقط همون لحظه که میزنه تا یه ساعت بعدش بچه اذیت میکنه بعدش دیگه عادیه‌
البته هر بچه فرق داره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی