۳ پاسخ

برا بچه من خیلی سبک بود تبم نکرد

سه تا پا وخوراکی
بچه من اصلا بی قراری نکرد خداروشکر تبم نکرد

همون واکسن های ۲ ماهگی تکرار میشه و خوراکی هم هست ...

سوال های مرتبط

مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان هادی مامان هادی ۱۵ ماهگی