۱۰ پاسخ

من دیروز زدم پدرمو سوزوند تا ساعت ۵ صبح بیدار بودم که خدایی نکرده تبش بیشتر نشه هر ۴ ساعت استا دادم و دیروز کمپرس سرد آنروز کمپرس گرم

منم فردا میبرم استرس دارم نمیدونم چرا

وای خیلی سختتراز دوماهگی بود برا پسرم

سلام استامینیفون هر ۶ساعت دو برابر وزنش بده روز بعد هر ۸ ساعت و کمپرس سرد روز اول روز دوم کمپرس گرم
تبشم چک کن نگران نباش اذیتش نمیکنه

دخترمنم فردا داره

دیروز دختر منم واکسن چهارم ماهگی و زد از اون موقع چشمش عفونت کرده

راحته زیاد سخت نیست

ببین تا اومدی یه یخ بذار روش ۵ دقیقه بعد پاهشو با دستمال ببند نذار تکون بده زیاد

دختر من زیاد اذیت نشد

فردا واکسن ۴ ماهگی پسرمنم هست

سوال های مرتبط