برای شاهان سخت تر از دوماهگی بود 🥲
برامن که خیلی راحت بود، واسه دو ماهگیش پاش درد گرفته بود ولی ۴ ماهگی پاشم درد نمیکرد خداروشکر ایشالا واسه شمام راحت بگذره
دوماهگیش خیلی راحت بود خدا کنه اینم راحت باشه😭
منم فردا باید بزنه🥲
فردا باز هست مرکز بهداشت؟ اخه گفتن عزای عمومی تعطیل
دخترمنم واکسن داره نمیدونم بازه یا نه
دختر من هفته پیش واکسن زد برعکس ۲ماهگی اصلا تب نکرد فقط پاش درد میکرد که اونم حوله گرم گذاشتم روش
مامانا ترو خدا مسدود نکنید بخدا نیاز دارم ماه رمضان بزارید کسی که داره کمک کنه اگه نیاز نداشتم که نمی گفتم 😪عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت میکشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه کفش بچ لباس های بچه ها تونم کهنه بودن عیب نداره من میدم توشون وقت لباس میخواهم نیاز دارم
لباس زیاد نپوشون پتو نازک بنداز پاشم قنداق کن
مثل دوماهگی بهش استامینوفن و کمپرس گرم و سرد بزار دمای خونه ام گرم نکن
نه اصلا سخت نیس واکسنو زدی همونجا بهش قطره بده تب نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.