۱۲ پاسخ

ریکشن بدن بچه ها با هم فرق می‌کنه ولی از نظر پزشکی سنگین ترین واکسن می‌تونه ۴ ماهگی باشه دختر من ۲ روز کامل تب داشت پایین نمیومد مدام پاشویه می‌کردم

فردا مگه بازه دختر منم چهارماهگی داره فردا

مگه فردا بهداشت بازه؟

سبک بود خداروشکر
هر 4 ساعت استامینوفن
روز اول کمپرس سرد فردا کمپرس گرم

دوتا پا هست ..زیاد سخت نیست خداروشکر

دوتاس دختر من اولش خوب بود بعدش خیلی اذیت شد ایشالا برای دخترگلت سبک میشه عزیزم 🩷

برای دخترم سبک بود ،امیدوارم برای شماهم اینطور باشه

دوتا خوراکی سه تا تزریقی که برای پسرم من یکیش پای راست زد دوتاشو ترکیب کرد با یه سرنگ پای چپ زد، ساعت ۹:۳۰ اومدم خونه ۱۰ پاراکیدشو دادم خوب بود تا ۱۲/۱۵ یهو شروع کرد نق و گریه و نهایتا جیغ که پاهاشو نگه داشتم تو بغلم و نذاشتم تکون بده تا اروم شد بعد ساعت ۲ که پاراکیدشو دادم خوابید ساعت ۴ هم بیدار شد حال عمومیش بهتر بود شکرخدا ، انشالله بسلامتی واکسن بزنه کوچولوی شما

برای پسرم خداروشکر خیلی سبک تر از دوماهگی بود

برا پسر من سنگین بود
اما بدن بچه ها متفاوته
۳تا واکسنه اما من ک بردم بهداشت دوتا زد
چون یکیش ترکیبی دوتاواکسن بود

خیلی راحته.برای دختر من که از واکسن دوماهگی و شش ماهگی راحت تر بود.فقط پاراکید و دقیق سرساعت بده

میگن که برا چهاماهگی سه تا آمپوله من دلم طاقت نداره🥲

سوال های مرتبط

مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۸ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۴ ماهگی
مامان نی نی🐥 مامان نی نی🐥 ۱۴ ماهگی
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی