مامانا واکسن ۴ماهگی چطوره؟
دخترم فردا واکسن داره

۴ پاسخ

خیلی سبکه نگران نباش

واسه دختر من هگزا والان زدن ۲ تا تزریقی ۲ خوراکی سبک بود خداروشکر اذیت نشد زیاد

دختر من فقط یک ساعت گریه کرد بعد خوب شد

۳ تا تزریقی ۲ تا خوراکی همه میگن سبکه ولی پسر من اذیت شد خیلی اعتصاب شیر کرده بود

سوال های مرتبط

مامان رادمهرم مامان رادمهرم ۸ ماهگی
مامان 🩵تو دلی مامان 🩵تو دلی ۴ ماهگی