۲ پاسخ

برا ما دو تا خوراکی سه تا تزریقی بود
فقط اونجا خیلی گریه کرد جون سه تا تزریق بود
بعدش خوب بود

دو تا خوراکی دو تا تزریقی نه برای پسر من که سخت نبود

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۱۴ ماهگی
مامان نی نی🐥 مامان نی نی🐥 ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی