برای بچه من از دو ماهگی سخت تر بود خیلی تب کرد.اما تجربه بگم هوای خونه خنک باشه کولر بزن تا تبش بیاد پایین بهتر از پاشویه و استامینوفن می آورد پایین.فقط هواست باشه بادش مستقیم بهش نخوره فقط هوای خونه یا اتاق خنک باشه.
نه گلم راحته
سلام نه اصلااا نگران نباش
دوماهگی چون خیلی کوچولو بودن اذیت شدن
انشالله برای نی نی تو آسون باشه برای دختر من سخت بود
نه بابا استامینوفن رو بدی چیزی نمیشه
داروعه دیگه بدن بچه واکنش نشون میده
تو دوماهگی یکم سخته
برای من یکم سختی اعتصاب شیر داشت وگرنه اونقد اذیت نشدیم
نه بابا مثل دوماهگیه
بله برای ما درواکسن چهارماهگی بیشتر تب کرد وخیلی درد داشت
آسااان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.