سلام دوستان واکسن ۴ماهگی سخت

۳ پاسخ

برای هرکس فرق میکنه واکسن ۴ پسر من خیلی سخت بود ۴ روز تب داشت نالع میکرد

نخ خیلی راحته بااینکه ۳تاس البته فرکنم ۲تاشده

سلام عزیز نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان رادمهرم مامان رادمهرم ۸ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی