دوستان واکسن ۴ماهگی چطوره؟؟

۲ پاسخ

واسه پسرمن سبک بود نگرفت فقط بعد واکسن شدید دردش گرفت یک ساعتی گریه کرد

هر بچه ای یک جور میگذرونه
حلما از صب عالی بود
یکساعت پیش جیغ و گریه درداش شروع شده تازه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۰ ماهگی