خانوما واکسن ۴ماهگی چطوره

۷ پاسخ

برا من دوماهگی بد بود خیلی
۴ ماهگی خوب بود

عالی بچه من دوماهگی اذیت شد ۴ ماهگی ن اصلا

واااااای ۲ماهگی من خیلی پسرم گریه کرد و تب کرد اما ۴ ماهگی سبک تر بود فقط موقع زدن پاش جیغ زد و تمام

برای من هم دوماهگی هم ۴ماهگی اذیت شد فقط تب نکرد همین

مثل دوماهگی

اصلا نگرانی نداره واکسنها‌ واکسن دوماهگی چجور بود اونجوری میشه

نسبت ب دوماهگی راحت بود

سوال های مرتبط

مامان رادمهرم مامان رادمهرم ۸ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۵ ماهگی
مامان نی نی🐥 مامان نی نی🐥 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی