برا من دوماهگی بد بود خیلی
۴ ماهگی خوب بود
عالی بچه من دوماهگی اذیت شد ۴ ماهگی ن اصلا
واااااای ۲ماهگی من خیلی پسرم گریه کرد و تب کرد اما ۴ ماهگی سبک تر بود فقط موقع زدن پاش جیغ زد و تمام
برای من هم دوماهگی هم ۴ماهگی اذیت شد فقط تب نکرد همین
مثل دوماهگی
اصلا نگرانی نداره واکسنها واکسن دوماهگی چجور بود اونجوری میشه
نسبت ب دوماهگی راحت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.