۶ پاسخ

وای خدا پس مثل واکسن دوماهگیس

چنتا آمپول؟به کجاهای بدنش میزنن

برای دختر من سخت نبود ولی چون تعدادش زیاده بچه کم طاقت میشه ترجیحا با کسی برو

نه برا دختر من اصلا سخت نبود

پسرمن که اذیت نشد

نبابا برای دختر من از دوماهگیش سبک تر بود

سوال های مرتبط

مامان رادمهرم مامان رادمهرم ۸ ماهگی
مامان 🩵تو دلی مامان 🩵تو دلی ۴ ماهگی