۶ پاسخ

خیلی راحته اصلا بچه ازیت نمیشه

خیلی بهتر از ۲ ماهگی اصلا استرس نداشته باش

من امروز زدم دوبار تا الان استامینوفن دادم گاهی درد میگیره و گریه الانم خوابش برد انشالله ک تب نکنه براش دعاکنید

واسه مینل از واکسن دو ماهگیش خیلی راحتتر بود
تب نکرد البته سر وقت استامینیفون دادم

والا من تو پنج ماه زدم. چون مریض بود.
اذیت نداشت. دیروز زدم اما امروز شیر خوردنش خوب نیست. نمیخوره.

برا پسر من خیلی سبک بود تبم نکرد اصلا

سوال های مرتبط

مامان رادمهرم مامان رادمهرم ۸ ماهگی
مامان 🩵تو دلی مامان 🩵تو دلی ۴ ماهگی
مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ ۱۲ ماهگی