والا من دو ماهگی و چهار ماهگی دخترم خوب بود چون دقیق هر ۴ ساعت ، ساعت کوشیمو کوک کرده بودم میدادم می خواست تب داشت می خواست نداشت
دو روز بعدش دیگه ندادم
فقط فردای روزی که واکسن چهارماهگی زد تب کرد و خوب شد با همون استامینفون پاکید قبل از واکسن ۶ ساعت قبلش بهش بده و برو نکو که بهش دادی
خیلی واکسن سبکیه.اذیت نداره
سلام من قبل اینکه برم پاراکید دادم بهش خداروشکر اذیتم نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.