۳ پاسخ

والا من دو ماهگی و چهار ماهگی دخترم خوب بود چون دقیق هر ۴ ساعت ، ساعت کوشیمو کوک کرده بودم میدادم می خواست تب داشت می خواست نداشت
دو روز بعدش دیگه ندادم
فقط فردای روزی که واکسن چهارماهگی زد تب کرد و خوب شد با همون استامینفون پاکید قبل از واکسن ۶ ساعت قبلش بهش بده و برو نکو که بهش دادی

خیلی واکسن سبکیه.اذیت نداره

سلام من قبل اینکه برم پاراکید دادم بهش خداروشکر اذیتم نکرد

سوال های مرتبط

مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ ۱۲ ماهگی