۹ پاسخ

واکسن ۲ ماهگی اذیت شد ولی واکسن ۴ ماهگی نه راحت گذشت پریروز زدن واکسنشو

از بهداشت که این سوالو‌ پرسیدم گفت مثل واکسن 2 ماهگیه اگه برا اون اذیت شد برا 4 ماهگی هم اذیت میشه

حوله گرم بذاز یسره کمپرس سرد اصلا نذارید بدتر میشه بچه هر چهار ساعت استامینوفن بده تا زدی رفتی خونه بهش بده استامینوفن منتظر نمون بچه تب کنه بدی دور جای سوزن روغن بکش پلاستیک فریزر بکش روش حوله گرم بذار روغن حیوانی باشه خیلی بهتر جواب میده

روز اولش طبق معمول درد و بی قراری ولی روز دوم صبح زود با اسهالو استفراغ و تب خیلی شدید

یکم تب داشت‌ولی قابل کنترل بود همچی یکم بهونه گیر شده گریه میکرد و نق نقو شده😵‍💫و بی حوصله 🥲دمای خونه یکم پایین باشه لباسای نخ سبک تنش باشه سر وقت قطره پاراکید بهش بده کمپرس سرد روز اول و گرم روز دوم حتما انجام بده من پاهاشو یکم با شال بستم روز اول که تکون نده اذیت نشه ،امیدوام سبک و بسلامتی بگذرونید عزیزم❤️❤️

ن بابا واکسنا ک درا ندارن اصلا یه عده ای بلد نیستن مراقبت کنن سنگین میگذرع وگرن شما استا سر موفعه بده چیز سردم بزار با روغن نایع چرب کن پلاستیک بزار اگه درد داشت

سعی کنید پاراکید بهش بدین دردش کمتره بعد واکسن بهش بدین

پسرمن چون دو واکسن رو بافاصله زدنش وسطش تب کردم جای واکسن سمت چپش ورم کرد و قرمز شد خیلی گریه کرد درد داشت دفه قبل اینجوری نبود
تا شب بی قرار بود فرداش خوب شد

دختر من پوست کلمو کند اخر بردمش دکتر اعتصاب شیر کرد چقد لاغر شد بچم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی