روزاول سخت بود دو سه ساعتی پای چپش درد کرد و شب ساعت نه به بعدم تبش شرو شد
پاراکید به تنهایی افاقه نمیکرد مرتب پاشویه اش میکردم و گلاب میزدم به سروصورتش تا صبحم نخابیدم🥲
ولی روز بعدش اوکی بود فقط دوبار تبش رف بالا ک با پاراکید کنترل شد
به معنی واقعی افتضاح سه روز کامل تب داشت پایین نمیومد
بعدش کلا اخلاقش و خلق و خوش عوض شد تمام خوابش بهم ریخت ینی بیچارم کرددددد ولی دو و شیش خوب بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.