مامانا تجربتون از واکسن ۴ماهگی؟
لطفا بگین

۲ پاسخ

روز‌اول سخت بود دو سه ساعتی پای چپش درد کرد و شب ساعت نه به بعدم تبش شرو شد
پاراکید به تنهایی افاقه نمیکرد مرتب پاشویه اش میکردم و گلاب میزدم به سر‌وصورتش تا صبحم نخابیدم🥲
ولی روز بعدش اوکی بود فقط دوبار تبش رف بالا ک با پاراکید کنترل شد

به معنی واقعی افتضاح سه روز کامل تب داشت پایین نمیومد
بعدش کلا اخلاقش و خلق و خوش عوض شد تمام خوابش بهم ریخت ینی بیچارم کرددددد ولی دو و شیش خوب بودن

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی
مامان محمد آرسام مامان محمد آرسام ۱۵ ماهگی