نگاه کن بچه ها متفاوتن یکی سخت میگذره یکی راحت ولی نکتش اینه که بهرحال میگذره استرس نگیر یه چیزیه که باید انجامش بدی درکل برای دختر من سخت بود ولی همون روزاول از روز بعد خوب شد
بنظرک راحت تر از دوماهگی بود فقط تبش و باید هی چک کنی استا بدی سر ساعت
خیلی راحت بود
من خیلی نگران بودم ولی واقعا فقط همونجا واکسن زدن و تو ماشین گریه کرد و بعدش آروم بود حتی خداروشکر تب هم نکرد یکم حرارتش بالا رفت ولی تب نکرد
وای منم فردابچه ام واکسن داره خیلی استرس دارم😔😔😔
عالی بود راحت
خیلی راحت تراز دوماهگی بود فقط شب اول اذیت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.