من دوماهگی خیلی بهتر بود اذیت شد ولی بهتر این چهارماهگی بود این واکسن چهارماهگی پدرمو در آورد از بس گریه و بی قراری میکرد اسهال تب استفراغ خورده بود بهش یعنی جیگرم خون شد فقط تا بخیر گذشت
راحته
۲۴ ساعت اول تب داشت شب دوم ب شدن بیقرار بود و جیغ میزد
قندوقش کن قطره استا مرتب بده رو جای واکسنش هم یه قطره بزن ماساژ بده کمپرس سرد و گرم هم حتما بزار
منم الان پسرمو واکسن زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.