۴ پاسخ

من دوماهگی خیلی بهتر بود اذیت شد ولی بهتر این چهارماهگی بود این واکسن چهارماهگی پدرمو در آورد از بس گریه و بی قراری میکرد اسهال تب استفراغ خورده بود بهش یعنی جیگرم خون شد فقط تا بخیر گذشت

راحته

۲۴ ساعت اول تب داشت شب دوم ب شدن بیقرار بود و جیغ میزد
قندوقش کن قطره استا مرتب بده رو جای واکسنش هم یه قطره بزن ماساژ بده کمپرس سرد و گرم هم حتما بزار

منم الان پسرمو واکسن زدم

سوال های مرتبط