میگن واکسن ۴ماهگی سخته ؟ چیکار کنم

۸ پاسخ

برای بچه ی من نبود

والا برای ماسخت بودزیادعوارضش هم تاالان روبچم مونده

حتما کمپرس سرد بذار خیلی فرق میکنه
بعدشم پاهاشو با شال ببند که نتونه تکون بده اذیت نمیشه اون موقع

نه اتفاقا سبک تر فقط موقع تزریق اذیت میشه استا هم روز اول سروقت بده اگر دیدی خوب روز دوم نیاز نیس اگرم تب یا دزد داشت ادامه بده استا رو

نترس عزیزم سبک خیلی اذیت نمیشه فقط قبلش بهش قطره استامینوفن پاراکید بده که راحتر باشی

برای دختر منم سبک بود دوماهگی خیلی سخت‌تر بود

برای بچه من سبک بود

بستگی به بچه داره.
پسر من دوماهگی سخت بود ،اما چهارماهگی سبک بود براش

سوال های مرتبط

مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان 🍋امیرعلی مامان 🍋امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان علی و هانا مامان علی و هانا ۱۱ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی