مامانا بی بی چک زدم منفی خداشکر 😂🤲🤲

تصویر
۶ پاسخ

بر منم این ماه خیلی عقب افتاده بود زدم منفی شد

واااای منم گرفتم بزنم😫

😂😂😂😂😂

خداروشکر 😂خیالت تا ماه آینده راحته😂😅

بهترین حس دنیاااا برا ماها ک بچه نمیخوایم😍😍😂😂

خب خداروشکر، اره منفیه

سوال های مرتبط

مامان مسکن قلبم💊❤️ مامان مسکن قلبم💊❤️ ۱۵ ماهگی