۴ پاسخ

منم از فروردین تا حالا نشدم

مطمئن هستی جلوگیری میکنی؟ چون منم نشدم اخه

والا منم از اسفند به اینور نشدم
بی بی هم منفیه

منم اصلا تا حالا سابقه تاخیر نداشتم چه این بچم جه بجه بزرگم
ولی آخرین بار فروردین شدم
تا دوماه دیگه نشدم هرچی بیبی میزدم منفی ازمایش هم منفی
ولی بلاخره بعد دوماه شدم
شماهم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان مسکن قلبم💊❤️ مامان مسکن قلبم💊❤️ ۱۵ ماهگی