دختر خیلی خطا داره
اما اگه احتمال پسر بدن دیگ همون پسره
گلم من کوچیکتر از اینم این حرفو بزنم دورت بگردم
ان شالله ک ارزوت با مصلحت خدا یکی باشه
ولی نشد هم ناراحت تشو و امیدت رو نا امید نکن
اینشاالله
بله برا من بارداری قبلیم گفت دختر ولی پسر شد
وای نهه خدا کنه اشتباه ان تی باشه😥😥😥😥
ولی همه دوس دارن جنسون جور بشه
ایشالا که هر چی دوست داری باشه
به من آنتی احتمال دختر داد
احتمال خطا وقتی میگن دختر هست ولی به من گف دختره و همونم شد😍
اره گلم دوستم انتی دختر احتمال دادن ولی انومالی پسرشد
نه گفت هرکی جنیست میخواد بدونه 14هفته به بعد بیاد ولی هرکی میبنه میگه پسر اخه سه کیلو کم کردم لاغرشدم
حال واحوالت چطوری مثل اون یکیهاست یافرق داره
دختر پسر چه فرقی داره سالم باشه ، دختر خودش امید به زندگیه اینجوری نگو خدا رو خوش نمیاد !
به من گفته بودن دختر ولی پسر بود
امیدت به خداباشه من دوتا دختر دارم سومی باردارم دیگه نرفتم تا انومالی
میگن پسر زود معلوم میشه اما دختر دیر
اخه بستگی داره بهت چی گفته
گفته احتمال داره یا شبیه
بله برامن دختر بود پسر شد خداروشکر سالم باشن دخترپسرجفتشم عزیزه
انشالا که اول سالم باشی دوم اونی باشه که دوست داری
من جواب آمینو سنتز اومد گفت پسر آنتی گفت دختر
پیش میاد عزیزم
امیدت بخدا باشه نشد هم اشکال نداره تو تلاشتو کردی دیگه مصلحت هرچی هست قبول کن
مال من دوقلو هست رفتم سنو گفت یک پسر یک دختر بعدش خویزی داشتم باز سنو رفتم گفت هر دو پسر
برا من انتی گف پسر . دوهفته بعد رفتم گف احتمالا دختر . گف نمیچرخه برو چن روز دیگه بیا منم دیگه نرفتم تا انومالی برم
برای منم تو انتی پسر گفتن
شوهرت پسر دوست داره ؟؟؟
مگه جنسیت فرقی داره ک باید امید بدن؟
شما آنتی بهتون گفت جنسیت چیه؟
سومین بچته
من که هر دوتا بچه هام همونی شد که توی انتی بهم احتمال داد
دختر دایی من تا ۸ماه گفتن پسر دختر شد
پسریادخترگلم چه فرقی داره سالم باشه مهم اینه
هیچ فرقی نداره دختر پسر انشالله همه بچه ها سالم و سلامت باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.