آبتين نه ولي آرتين قشنگه
من اسم پسرم آبتین هست بنظرم خیلی بااصالته و هرکسی نمیذاره یا بقولی اسم ارزونی نیس
آبتین نه
آرتین خوبه
من اسم پسرای دوستم آبتین و آرن
بنظر من خیلی خوشگلههه
آبتین اصلا جالب نیس بازم بگرد شاید بهترش به دلت نشست
جفتش قشنگه
من اسم پسرمو گذاشتم آبتین . هم اصیله هم معنی قشنگی داره هم ازین اسمای ترند نیست همه بزارن همیشه هم شیکه
آبتین جالب نیس بنظر من باز هرچی خودت دوس داری
قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.