اسم آبتین و آرتین چطوره ؟

۱۰ پاسخ

آبتين نه ولي آرتين قشنگه

من اسم پسرم آبتین هست بنظرم خیلی بااصالته و هرکسی نمیذاره یا بقولی اسم ارزونی نیس

آبتین نه

آرتین خوبه

من اسم پسرای دوستم آبتین و آرن
بنظر من خیلی خوشگلههه

آبتین اصلا جالب نیس بازم بگرد شاید بهترش به دلت نشست

جفتش قشنگه

من اسم پسرمو گذاشتم آبتین . هم اصیله هم معنی قشنگی داره هم ازین اسمای ترند نیست همه بزارن همیشه هم شیکه

آبتین جالب نیس بنظر من باز هرچی خودت دوس داری

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 ۳ ماهگی