قشنگه و اصالت داره، نام پدر فریدون در شاهنامه
مشابهش ارتین یا اروین هم فک کردی؟ اروین قشنگه تلفظش هم شیکه
قدیمی یکم
خیلی وقت پیش این اسمو شنیدم ولی خب سلقیه ایه ، سلیقه ی من نیستش عزیزم خودت باید دوست داشته باشی
خیلی اسم اصیل و زیباییه
سلیقه من نیست...
با احترام سلیقه من نیس
آبتین خوشم نیومد معنیش چیه
بنظرم خيلي قشنگه
يه استاد خوبي داشتيم اسمش ابتين بود🥰
قشنگ نیست
خوبه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.