خانوما نظرتون درباره اسم آرتین چیه؟؟

۶ پاسخ

عزیزم مهم اینکه خودت و همسرت چی دوست دارین اینجا نظرات مختلفن شاید طبق سلیقه ی خیلیا نباشن و تو همین اسم مدنظرت باشه و بعد دودل بشی...

قشنگه

اسم پسر منم آرتین

قدیمی هست

قدیمیه اما قشنگه

قدیمیه🙄

سوال های مرتبط

مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی🧸🩷 مامان فسقلی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا ✨ مامان آریا ✨ ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی🧸🩷 مامان فسقلی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان اراد مامان اراد روزهای ابتدایی تولد