اسم قشنگیه اما خیلی پر تکرارشده مخصوصا دوسال پیش خیلی رو بورس بود
خیای زیاده
شاهوین هم قشنگه
خیلی خیلی زیاده،بچه های الان ب سن مدرسه ک برسن تو مدرسه همشون اسمشون شاهانه
عالییه خیلی خوشکله
خیلی قشنگه ولی یه مقدار زیاد شده این اسم
ما گذاشتیم ماهان زیر شناسنامه ما هم شاهان بود
ب روز هس
خیلی شیک وقشنگه
قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.