بچها نظرتون درباره اسم سانیا و سودا چیه

۴ پاسخ

سودا

من الان اسم دخترمو جوری انتخاب کردم که با خودم بیاد و اسم دختر بعدی رو میتونم باهاش ست کنم ولی پسر هیچی نیست باهاش ست شه
منم دوست دارم یدونه پسر هم بیارم پرونده بارداری رو ببندم😂
از اول میگفتم این هر چی شد کاش بعدیش مخالف این باشه جنسیتش

سانیا و سونیا به هم میان اگه دو به شکی و ۵۰ ،۵۰ جوری انتخاب کن که اگه باز بچه اوردی بتونی باهاش ست کنی

سلام اسم که خیلی شخصیه ولی سانیا انگار یکم پسرونست سودا قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی🧸🩷 مامان فسقلی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان آریا ✨ مامان آریا ✨ ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی🧸🩷 مامان فسقلی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد