نظرتون درباره اسم امیرعلی چیه ؟

۱۷ پاسخ

امیرعلی اسم داداشمه.خیلی قشنگه

منم دوست دارم بزارم آرمان اصلا از اسم های سایهان واران ..... و این جور چیزا خوشم نمیاد نمیدونم چرا 😔😔

اسم قشنگیه ..منم اسم پسرمو میخوام بذارم آقا محمد مهدی

عالیه😍

قشنگه ولی من نمیپسندم اسمای جدید و ترجیح میدم

باافتخار اسم پسرم امیر علی هست و بنظرم قشنگترین و راحتترین اسم دواسمه اس😍

قشنگه عزیزم

خیلی قشنگه

قشنگه عزیزم
ولی من اسمای جدید رو ترجیح میدم

عالیه هیچ وقت قدیمی نمیشه

قدیمیه

عالیییهه این دیگه سوال نداره عزیزم. عالی

عالی ست

عالیه من وقتی حامله شدم گفتم اگ پسر باشه ب عشق مولامون میزارم امیر علی

قشنگه❤️

منم دارم به این اسم فکر میکنم 🙃

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی🧸🩷 مامان فسقلی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان اراد مامان اراد روزهای ابتدایی تولد
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فاطیما مامان فاطیما هفته سی‌وششم بارداری