امیرعلی اسم داداشمه.خیلی قشنگه
منم دوست دارم بزارم آرمان اصلا از اسم های سایهان واران ..... و این جور چیزا خوشم نمیاد نمیدونم چرا 😔😔
اسم قشنگیه ..منم اسم پسرمو میخوام بذارم آقا محمد مهدی
عالیه😍
قشنگه ولی من نمیپسندم اسمای جدید و ترجیح میدم
باافتخار اسم پسرم امیر علی هست و بنظرم قشنگترین و راحتترین اسم دواسمه اس😍
قشنگه عزیزم
خیلی قشنگه
قشنگه عزیزم
ولی من اسمای جدید رو ترجیح میدم
عالیه هیچ وقت قدیمی نمیشه
قدیمیه
عالیییهه این دیگه سوال نداره عزیزم. عالی
عالی ست
عالیه من وقتی حامله شدم گفتم اگ پسر باشه ب عشق مولامون میزارم امیر علی
قشنگه❤️
منم دارم به این اسم فکر میکنم 🙃
قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.