خانما نظرتون درباره اسم آنیل چیه

۸ پاسخ

خوبه
من اسم دخترمو میخوام بزارم نیل آی

واقعا بخوام صادقانه نظر بدم بنظرم زیاد جالب نیس 😶
اسمای پر بار تر و پر معنی تر از این داریم که خیلی خوشگلن:)

قشنگه

خیلی قشنگه

من قرار بود اگر دختر بشه بزارم انیل😍واقعا قشنگه

قشنگههههه

آنیلا هم قشنگع

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس دلانا مامان پرنسس دلانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ستاره ی آسمون مامان ستاره ی آسمون هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اراد مامان اراد روزهای ابتدایی تولد
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌وششم بارداری