۲۰ پاسخ

تلفظش خیلی سخته
با احترام سلیقم نیس

نشنیدم جالب نیست ادم نمیتونه تلفظش کنع

نشنیدم تاحالا بعید میدونم ثبت احوال بزاره
قشنگ هم نیست🥲

جالب نیس، شرمنده

اصن تا حالا نشنیده بودم
بعد به آینده هم فکر کن

خوب نیس

خیلی سخته خب بزار یا حسن یا حسین

خیلی سخته تلفظش
من دوستش ندارم

حسین که قشنگتره

تحت تاثیر برنامه محفل میخوای بذاریش حسنین😂🥰

به زبان ترکی معنیش میشه مال حسن
مثلا ما میگیم سنانین یعنی چیزی که مال سناست

یعنی مادر حسن و حسین
دو اسم هست ولی تو ایران زیاد نیست

با احترام سلیقه ام نیست و احساس میکنم اسم قشنگی هم نیست❤️

نمیشه تلفظ کرد بزار حسین

هر چی سلیقه خودت و همسرته عزیزم
ما که قرار نیست صداش کنیم🥲😅

خیلی سخت و سنگینه برا یه نوزاد
مثلاً 20 سالگی شو تصور کن اصلا اون موقع این اسم ها کلا قدیمیه....
البته هرچی نظر خودته

جالب نیست حسن و حسین قشنگترن

موقع تلفظش سخت میشه خب یاحسن یاحسین خیلی پیچیدش

تابحال نشنیدم.معنیش چیه؟

اسم دو نفره است انگار

سوال های مرتبط

مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان پرنسس دلانا مامان پرنسس دلانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ستاره ی آسمون مامان ستاره ی آسمون هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اراد مامان اراد روزهای ابتدایی تولد
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌وششم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۵ ماهگی
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری