همیشه قشنگه
خیلی قشنگه
علی زیباترین نام جهان است که هیچ وقت قدیمی هم نمیشه
عالیه اتفاقا تک اسم بهتره
منم دوست دارم علی بزارم ولی شوهرم دوست داره رضا هم داشته باشه چون اسم بچه خواهرش احمد رضاعه اینم علی رضا باشه ،چرا باید آخه اسم بچمو با بچه خواهرش ست کنم😐
عالی 👌 من اگه اسم همسرم علی نبود اسم پسرم رو میذاشتم علی البته اگه خدا بهم پسر بده
عالی
عالیه منم میخوام علی بزارم
قشنگه اسم خوبیه همیشه
عالیه👌🏻😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.