خانما نظرتون درباره اسم رایمون چیه؟قشنگه؟

۱۱ پاسخ

نشنیدم تا حالا

شما اسم پسرتون رو گذاشتید رایمون ؟

به نظر بین المللی میاد قشنگه اگه معنی خوبی داره بزار

من رشتی ام خیلی این اسمو دوست داشتم شوهرم از قبل بارداری گفت فقط راما بعدم ک دید شناسنامه نمیدن گفت رامان🫠

جفتش زیاد جالب نیست البته بااحترام بهتون

قشنگ نیس بنظرم

نشنیدم، موافق هم نیستم
البرز هم سلیقه من نیست

خوش اوا نیست

نمیپسندم
خوش اوا نیست
خارجی طوره

نشنیدم👀

دختره یا پسر؟

سوال های مرتبط

بابای رایمون بابای رایمون ۱ ماهگی
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی🧸🩷 مامان فسقلی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ستاره ی آسمون مامان ستاره ی آسمون هفته سی‌وچهارم بارداری