مامانا نظرتون راجع ب اسم آرتین چیه؟

۴ پاسخ

قشنگه عزیزم

فداتشم بچه ی من دختره😂 نمیدونم چرا ازین خوابا میبینم😂

من یه شب خواب دیدم اسم بچم آرتینه

به نظرم از اون اسم هاست که همیشه قشنگه😍

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری