عزیزم با احترام سلیقه من نیست
اما شاید درشهر شما یه اسم خیلی پرطرفدار باشه
اسم سلیقه ای هست
با احترام سلیقه ی من نیس دوسش ندارم
دختره یا پسر؟من چاوان و باوان دوست دارم کردی هستن
مثلا کژال قشنگه . هوژان . روژان . من اینارو شنیدم کوردی
اسمای کردی زیباتری هست عزیزم
با احترام اصلا جالب نیست
اوای خوبی نداره
بعد همیشه باید کسره بزاری تا درست خونده بشه
صاحب اسم تا وقتی زنده هست باید تلفظ درست اسمش رو به بقیه یاد بده!! فکر نکنم کسی بتونه دفعه اول درست بخونه این اسم رو
https://rubika.ir/joing/JIGIEIDA0BUXCULFMTVMAYYXWUGYYKNB
بچه ها لینگ خواستین بدین کسی
بیاین اینجا تو روبیکا چت میکنیم خیلی خوبه
جالب نیس
یه اسم دخترونه شیک میخام که کردی هم باشه به حریر و هیراد هم بیاد 🤔🤔
به نظر منم نه
پس چس بزارم اینقدر دیگه حساس شدم سر دوتای دیگه اینقدر حساس نبودم
اسم دخترونه کردی یه گل. خوشبو که تو کوههای کردستان رشد میکنه
بااحترام سلیقه من نیس
اخه معلوم نیست دختر یا پسر سلیقه من نیست
کردی به معنی گیاه خوشبو
از نظر من جالب نیست ولی شاید تو شهر شما اسم کاربردی و با معنی باشه
دختر یا پسر؟
کجایی هست؟
نشنیدم
کجاییه؟؟؟؟؟ ب چه معنیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.