نه برای بچه ی ۴۰۰ به این ور قشنگ نیست
واسه بچه ۱۴۰۰ خوب نیست
اسمیه که حتی در آینده دوست نداشته باشه نمیتونه عوضش کنه
به این مسائل فکر کنید
خوبه
خیلی خیلی قشنگه بهتر از اسمای مزخرف امروزیه هم خوش اوا هم زیبا
خیلی قشنگه
قدیمیه
خیلی قشنگهه
قدیمیه
بجاش علیسان بذارید
خیلی سنگینه عزیزم
من شوهرم علیرضاس
خیلی خیلی اسمشو دوست دارم
اسم علی که اصلا قدیمی نمیشه
حالا بخای میتونی تک بزاری دو اسمه نکنی
ولی من میخواستم اگ پسر میشد بزارم امیر رضا یا علیسان ک دخمل شد🥹🩷
عزیزم خودت و همسرت مهم هستین اگر دوست دارین نظر بقیه چه اهمیتی داره چون بچه ی شماست بقیه تو خونتون نیستن در آینده ام اسمی نیست که باعث شرمندگیش باشه
خیلی قشنگ و خوش آوا و برا همه سنی زیبا ، به نظرات منفی توجه نکن معیار هر کسی فرق میکنه ، دو این بی نهایت زیبا رو ترکیب کردی علی و رضا ، قطعا یه ترکیب برندس بهش شک نکن
خیلی قشنگه😉
قشنگه
هم اسم شوهرم علیرضاس هم اسم داداشم
داداشم متولد ۹۹ هست
خیلی قشنگه.همیشه زیباست
خوبه قشنگه
خیلی قشنگه عزیزم 😍
قشنگه، قدیمی هم نمیشه هم به پسر بچه میخوره هم پسر جوان هم مرد بزرگ توی همه سنی مناسبه
ناقص یا بد هم تلفظ نمیشه
تا ابد علی قشنگه
اتفاقا هم قشنگه هم جدیدا هم دیدم میذارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.