نظرتون راجع به اسم الیاس چیه دوستان؟؟

۱۱ پاسخ

قشنگه ولی اسمای جدید ترم هست گلم 🥰مثلا لیام

بعضی اسما هیچ وقت قدیمی نمیشه چون پر محتوان مثل همین الیاس زیباست

خیییییلی قدیمیه طفلی بچه گناه داره

قشنگه
سجاد هم قشنگه

عزیزم خیلی قدیمیه و زیاد هم قشنگ نیست . اسم های قشنگترم هست

به نظر من خوبه منم اسمای جدید به دلم نمیشینه

عزیزم خداواست نگه شون داره بگرد یه اسم که به اسم به بچه ی اولت بیاد پیداکن

به نظرم قشنگه

عزیزم خیلییییی قدیمیه اینو خواهرانه بهت میگم نزاری بهتره شاید الان تو دلت افتاده باشه خوشت بیاد ولی انقدر اسمای قشنگتر هستش…

قدیمیه

نی نی اولته

سوال های مرتبط

مامان Baby مامان Baby هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد