۱۳ پاسخ

گرما ک بدتر بچه گرما زده میشه اسهال میره استفراغ

هی خواهر خدا دوست داشته ک بچت به هوا سردی داره دندوناشو درمیاره وگرنه بری تو هواگرم یکسر اسهال میشه کلا اب میشه بچه
من بیدارشدم سحری بخورم

پسر من دوشبه داره تو تب میسوزه

باهات موافقم منم هر روز گرفتارم یه هفته خوب میشه باز سرمامیخوره یا تب میگیره واسه دندون بساطی داریما

سرماخوردگی همیشه هست

تابستون ویروس اسهال و استفراغ میاد

خداروشکر تو فصل خنک دارن دندون درمیارن
تابستون خیلی سخته برا دندون

عزیزم منم بیدارم
۸ ماهه که هر شب بیدارم
خوای شب برام‌ بی معنی شده از وفتی گل دخترم دنیا اومده

دختر من تا ساعت سه بیدار شده گریه کرده پاهاشو‌کوبیده زمین هی گریه الآنم سحری اصلا نمیتونسم بلند شم

من دخترم تو اوج تابستون جوری سرما خورد که بقیه تو زمستون اونجوری سرما نمیخورن

دختر من هیچ دندونی نداره میفته تو گرما😭

هعی خواهر دختر من تو اوج تابستون سرما میخورد😂
مرحله دندون رد بشه میشه از شیر گرفتن اون رد بشه میشه پوشک گرفتن این قضیه ادامه داره .....

من سرما خوردم هلاکم🙃

عزیزم سرماخوردگی توی تابستون هم هست و بدتره…
و امان از دندون

بچه من تو گرماها سرما خورد سرماخوردگی همیشه درکمینه

سوال های مرتبط