۱۲ پاسخ

دختر منم نه دست میزنه نه بای بای نه نانای گاهی ام دستاشو میبره بالا انگشتاشو تکون میده نکاهشون میکنه
نگرانم خیلی

بچه ها با هم فرق دارن
دختر من از چهار ماهگی دست زد. الان یه هفته هست دست نمیزنه. چیز جدید داره یاد میگیره
ولی بزور غلت میزنه رو شکم بدش میاد بخوابه سینه خیز نمیره
هر بچه ای یه مهارت زودتر کسب میکنه

دست می‌زنه اما مقایسه نکن

پسر منم دست نمیزنه با یه دستش فقط میزنه آدمو اَته میکنه ولی دست نمیزنه

دختر منم همین سنا بود یادگرفت. یادش بده عجله نکن. بچه های آلرژیک چون خواب خوبی ندارن جذب بالایی ندارن معمولا از رفلاکس رنج میبرن ممکنه یکم دیرتر به چیزای دیگه برسن

بچه منم نمیزنه

یادش دادی؟
مامان من به دخترم یاد داد
دستاشو می گرفت میزد بهم میگفت دست دسی
اونم یادگرفت هرموقع میگم دست دست ،دست میزنه
باید یادش بدی با تمرین خودش ک یادنمیگیره

دختر منم دستاش و میاره جلو صورتش نگاشون میکنه تکون میده ولی دست نمیزنه

نُــوپــا👣|آتلیه آنلاین کودک👼🏻📸

عکاسی کودک راحت و شیک، فقط با یک کلیک✨
بدون دردسر فقط با مبلغ “۵۰/۰۰۰” تومان لبخند شیرین دلبندت رو ماندگار کن🐣

عکس عید نوروز کوچولوت با نُــوپــا👣

《تضمین اصالت و کیفیت》
برای دیدن نمونه کار به این آیدی در تلگرام و روبیکا پیام بدید nopa_onlinestudio

بچه منم دست نمیزنه

مقایسه نکنید هر بچه ای منحصر بفرده

پسرمنم نمیزنه حتی به شکم نمیفته نمیخزه ولی فقط زودبحرف امدولی چیزادیگش کندترازبچعادیگه شده

سوال های مرتبط

مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی